Selecteer een pagina
Zakendoen op het terras. Verstandig?!?

Zakendoen op het terras. Verstandig?!?

Het mooie weer is in volle aantocht. Afhankelijk van je beroep kun je ervoor kiezen om zaken te bespreken op het terras. Dit kun je doen met collega’s, maar ook met klanten. Ikzelf heb een tijd interim gewerkt in Amsterdam. De stad waar...

Lees meer
Tekstcheck voor jouw website

Tekstcheck voor jouw website

Als je ondernemer bent, heb je waarschijnlijk een website. Daar besteed je vervolgens veel aandacht aan. Je zorgt dat de site visueel aantrekkelijk is en hoopt zo je klanten binnen te halen. Een mooie site is belangrijk, maar op...

Lees meer
Video content

Video content

Het is algemeen bekend. Video is hot! Op social media, op narrow casting screens op de zaak of op de beurs en ook voor Google.Er worden namelijk meer zintuigen getriggert door toevoegen van de juiste sfeer i.c.m. audio. Social...

Lees meer
Google Maps/SteetView voor uw bedrijf

Google Maps/SteetView voor uw bedrijf

GOOGLE STREET VIEW, MAAR DAN BINNEN. DWARS DOOR UW BEDRIJF!   Je eigen virtuele wandeling! Om uw bedrijf optimaal online te presenteren, kunt u Google’s technologie gebruiken. Hiervoor moet je StreetView Trusted zijn, een...

Lees meer
DTP – Desktop Publishing

DTP – Desktop Publishing

Wat houd het in? Desktop publishing is een term die is bedacht na de ontwikkeling van een specifiek type software. Het gaat erom deze software te gebruiken voor het combineren en opnieuw samenstellen van tekst en afbeeldingen en...

Lees meer
De Beurs – Goed gezien worden!

De Beurs – Goed gezien worden!

De beurs is vaak een flinke investering. Stagelden zijn veelal fors, de uren van de personeelsleden en de kosten van een stand. Het is dan ook van groot belang dat de beurs een succes gaat worden. Dit is afhankelijk van hoeveel...

Lees meer
ePub als ebook formaat?

ePub als ebook formaat?

Digitale standaard Online kennen we verschillende vormen van ebooks. De meest gebruikte is PDF en dat kennen we allemaal. Voor gewone commerciële publicaties is dit een geweldig medium. Met de nodige compressie klein en compact en...

Lees meer
Het gevaar van Facebook

Het gevaar van Facebook

Het gevaar van Facebook Facebook is het medium van dit moment. 9,6 miljoen Nederlanders gebruiken Facebook. En de meesten kijken ongeveer 14 x per dag op hun tijdlijn. Een groter bereik is bijna onmogelijk. Steeds meer...

Lees meer
Filteren van klanten

Filteren van klanten

Hoe ziet jouw sales proces er uit? Hoe komen nieuwe klanten bij jou? Is jouw bedrijf gefocust op veel wederkerende klanten doordat je een blijvende vraag invult of moet jij het hebben van een continue stroom van nieuwe klanten? Doe...

Lees meer
Gratis ontwerp?!?

Gratis ontwerp?!?

Heel interessant. Wij, designers, vormgevers, fotografen, tekstschrijvers, creatievelingen schijnen de enige te zijn die deze vraag met regelmaat krijgen. Sponsoring voor een doel komt met regelmatig voor, maar dat is niet waar wij...

Lees meer
Wat doet jouw logo?

Wat doet jouw logo?

De eerste indruk is heel belangrijk, maar ook de volgende en de volgende. Het is een onderdeel van jouw imago. Uit eindelijk zal de associatie worden gelegd met uw producten of diensten en de stijl van uw logo. Een goed herkenbaar...

Lees meer
Meer over ‘Branding’

Meer over ‘Branding’

Oh een reclamebureau? Leuk! Dan doen jullie vast branding en zo.. Dit krijgen we veel te horen natuurlijk. Branding staat voor identiteit. De identiteit van onze klanten. Branding is afkomstig van het woord 'Brand' oftewel merk....

Lees meer
Animatie / explenation video

Animatie / explenation video

Doeltreffend kan het zijn om met animatie video's te werken. In een korte tijd maak je gebruik van 2 zintuigen. Het gehoor (audio) en het zicht (visueel). Daarnaast kun je informatie versimpelen door infographics toe te passen. Ze...

Lees meer
De kracht van radioreclame

De kracht van radioreclame

Veelal wordt radioreclame onderschat. Het is oudbollig en niemand luistert er naar. Het is irritant.. Of simpelweg vinden ondernemers radioreclame te duur.. Maar is dat wel zo? Waarvoor is radioreclame een goed verkoopkanaal? Voor...

Lees meer
WordPress. Wel of niet?

WordPress. Wel of niet?

Er zijn veel verschillende aanbieders op de markt voor websites. Allemaal zeggen zij het beste te bieden en het ei van Columbus te hebben. Dit hangt puur af van uw wensen en uw budget. Al gauw wordt dan Wordpress genoemd om te...

Lees meer
Ontwerpen in vectoren

Ontwerpen in vectoren

Ontwerpen in vectoren... wat is dat nu eigenlijk? Grafische kanjers gooien vaker met die term, opdrachtgevers gaan er daardoor om vragen. Maar waar hebben we het over? Pixels In ontwerp kennen we de twee varianten: pixels en...

Lees meer
Geef nooit korting!

Geef nooit korting!

Misschien kent u de beste man al wel? Jos Burgers, een auteur en veel geboekte spreker. De kracht van Jos is dat hij op een grappige manier ondernemers een spiegel voorschotelt. Het boek is al even op de markt, maar het wordt te...

Lees meer
De kracht van kleur

De kracht van kleur

Kleur beïnvloed ons dagelijks leven. En dit gebeurd meer dan dat we denken... In de zomer rijden we door een onbekend stadje en denken: 'Dit is eigenlijk best gezellig'. En in de winter denken we misschien: "Ik ben blij dat ik hier...

Lees meer